می نویسم که یادم نره!

Things it yearns to remember

می نویسم که یادم نره!

Things it yearns to remember

روز من!!

سلام!!!!! 

 

یه چیزی میگم شاید باورتون نشه!!!!   ولی من دارم آپ می کنم!!!!! 

نمی خواد گاو و گوسفند بکشین برام!!!! بلاخره این جور اتفاقا سالی یه بار پیش میاد  دیگه!!! 

 


یادم نره روز مامان جونمو تبریک بگم!!! 

مامانی جونم هر چند معلم من نیستی(البته خدا رو شکر..!!) ولی روزت مبارک!!! 

  

خب از همه مهم تر روزم مبارک!!! 

حالا می پرسین چقدر خود شیفته ست الکی الکی یه روز واسه خودش ورداشت!! 

نه خیر  امروز یعنی ۱۴ اردیبهشت روز سمپاده!!! 


هر چند که دیگه باید بگیم سمپاد خدا بیامرز ولی ما به روی خودمون نمیاریم!!!!!  

خب من از همین تریبون این روز رو به همه ی سمپادیها گذشته  حال  و  آینده تبریک میگم!!! 

ایشالا که هر کی می خواد سمپاد برچینه خودش برچیده شه بره تو لوله..!!!!  

  

 معلوم نیس دفعه ی بعد کی بیام آپ کنم!!!  یهویی میام که بگرخین!!!!

 می خواستم عکس بذارم ولی دیگه وقت نشد!!!!   حالا ایشالا دفعه های بعد!!

 

خدافظی!!!