می نویسم که یادم نره!

Things it yearns to remember

می نویسم که یادم نره!

Things it yearns to remember

داستان ترانه نوشتن تیلور سوئیفت

5b810797e1ad8f3130453e516cb7ef6b 300x291 داستان ترانه نوشتن تیلور سوئیفت

این خواننده ی مشهور ۲۱ ساله برای نوشتن اشعار آهنگهایش از نور ماه الهام می گیرد و به همین دلیل نیمه شب از تختخوابش بیرون می آید و اشعاری که به ذهنش می رسد را روی کاغذ می نویسد.
او می گوید: “اغلب اشعار نیمه شب به ذهنم می رسند و معمولا” قبل از طلوع آفتاب نوشتن این ترانه ها به پایان می رسد.”
تیلور سویفت که قرار است جایزه زن سال بیلبورد را دریافت کند، وقتی که زیر نور ماه آواز نمی خواند و یا ترانه نمی نویسد ،عمیقا” به آهنگها و موسیقی اش فکر می کند.
این خواننده موفق آهنگ “داستان عشق” همیشه درباره زندگی و تجربیات شخصی خودش شعر می گوید و به همین دلیل هریک از آلبومهایش قسمتی از خاطرات و زندگی او را به تصویر می کشد.
او گفت:”وقتی که ترانه های آهنگهایم را خودم می نویسم می توانم آن چیزی را که می خواهم خلق کنم و آلبومهایی منتشر کنم که راجع به زندگی خودم است.”
“به این ترتیب آهنگها و آلبومهای من به نوعی دفتر خاطرات زندگی من هستند ودر واقع با ساخته شدن هر آهنگ جدید قسمتی از خاطرات من به موسیقی تبدیل می شود. “

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد