می نویسم که یادم نره!

Things it yearns to remember

می نویسم که یادم نره!

Things it yearns to remember

چشم من



چشم من بیا منو یاری بکن 

گونه هام خشکیده شد کاری بکن 

غیره گریه مگه کاری میشه کرد 

کاری از ما نمیاد زاری بکن 

اونکه رفته دیگه هیچوقت نمیاد 

تا قیامت دل من گریه میخواد 

هرچی دریا رو زمین داره خدا 

با تمومه ابرای آسمونا 

کاشکی میداد همه رو به چشم من 

تا چشام به حال من گریه کنن 

اونکه رفته دیگه هیچوقت نمیاد 

تا قیامت دل من گریه میخواد 

قصهء گذشته های خوب من 

خیلی زود مثل یه خواب تموم شدن 

حالا باید سر رو زانوم بذارم 

تاقیامت اشک حسرت ببارم 

دل هیشکی مث من غم نداره 

مثل من غربت و ماتم نداره 

حالا که گریه دوای دردمه 

چرا چشمام اشکشو کم میاره 

خورشیده روشن ما رو دزدیدن 

زیره اون ابرای سنگین کشیدن 

همه جا رنگه سیاهه ماتمه 

فرصت موندنمون خیلی کمه 

اونکه رفته دیگه هیچوقت نمیاد 

تا قیامت دل من گریه میخواد 

سرنوشت چشاش کوره نمیبینه 

زخم خنجرش میمونه تو سینه 

لب بسته سینهء غرق به خون 

قصهء موندن آدم همینه 

اونکه رفته دیگه هیچوقت نمیاد

تا قیامت دل من گریه می خواد

نظرات 3 + ارسال نظر
mahsa چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:16 ب.ظ http://www.luxfa.ir

وب نوشته خوبی داری به دلم نشست امیدوارم موفق باشی در پناه ایزد منان

reyhan چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:20 ب.ظ http://cherthireyhoon.blogsky.com

قشنگه

پری وش پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:09 ب.ظ http://nymphlike.blogsky.com

سلام

این شعر خیلی قشنگ بودش

انگاری حرف دل منو زده باشه نتونستم تا آخر بخونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد