می نویسم که یادم نره!

Things it yearns to remember

می نویسم که یادم نره!

Things it yearns to remember


        می شنوم ، می شنوم ، آشناست ؛
موسیقی ِ چشم ِ تو در گوش ِ من !

موج ِ نگاه ِ تو هماواز ِ ناز
ریخت چو مهتاب در آغوش ِ من .

می شنوم در نگه ِ گرم ِ توست
گم شده گلبانگ ِ بهشت ِ امید

این همه گشتم من و...، دلخواه ِ من
در نگه ِ گرم ِ تو می آرمید .

زمزمه ی شعر ِ نگاه ِ تو را
می شنوم ، با دل و جان آشناست

اشک ِ زلال ِ غزل حافظ است
نغمه ی مرغان ِ بهشتی نواست .

می شنوم ، در نگه ِ گرم توست
نغمه ی آن شاهد رؤیانشین

باز ز گلبانگ ِ تو سر می کشد
شعله ی این آرزوی آتشین .

موسیقی چشم ِ تو گویاتر است
از لب ِ پر ناله و آواز ِ من

وه که تو هم گر بتوانی شنید
زین نگه ِ نغمه سرا راز ِ من !


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد