می نویسم که یادم نره!

Things it yearns to remember

می نویسم که یادم نره!

Things it yearns to remember

یادم رفت!!

29 . 1 . 92


قرینه ی جالبی ساخته!!


کتابم رو بستم.به خداحافطی ها و تبریک ها جواب دادم.کلاس خالی شد.کوله ام رو برداشتم و بیرون زدم.

باد در صورتم میخورد.بی اختیار سرم رو بالا کردم تا ماه رو پیدا کنم.هلالی هلالی بود.

-      لعنتی!

فقط من ،خانمی جوان و دختری 10-11 ساله اینجا مانده ایم.

خانم جوان انگار نگران چیزی باشد دستش را روی پایش میکوبد.هر چند ثانیه یک بار راست و چپ رو نگاه میکنه و نفس عمیق میکشه.

دختر با آرامش وحشتناکی ایستاده و فقط رو به رویش را نگاه میکند.

چند بار پلک میزنم تا ذهنم دست از این دو نفر بکشد.

باز به ماه نگاه میکنم.

گوشی رو در میارم و شماره رو میگیرم.

-سلام!

= سلام،چطوری؟؟

-مرسی ممنون.تو خوبی؟

=تولدت مبارک..

-متشکر!

=میخواستم ببینمت بت بگم و یه...که نیومدی...

-نشد!مجبور بودم..میخواستم بگم...

=چی؟؟

-هیچی هفته ی دیگه میبینمت.

=آره!بعد یک ماه..

-یاس؟

=بله؟؟

-کاری نداری؟

=نه.تولدت مبارک.

-ممنون

=خداحافظ

-خداحافظ

باز به ماه نگاه میکنم.

«حرفم یادم رفت » جمله صد بار در ذهنم جیغ میکشد.

زیر لب گفتم : خفه شو!

زن جوان با نگاهی غضبناک رو به من برگشت. لبخند بی معنایی تحویلش دادم.گوشی اش را ناشیانه از جیبش بیرون کشید. چند لحظه ای نگاهم کرد و صدای موسبقی اش بالا رفت.

چهار مضراب ِ..یادم نمی آمد کدام بود!!

زن با قدم های شمرده راه افتاد.

-میشه خیلی دور نشید؟؟

=فکر نمیکردم کسی سنتور ..شما منتطر کسی هستید؟؟

سعی کردم یادم بیاد که چرا اینجا منتظر ایستادم.

-نه!خودم برمیگردم خونه..

از کیفش سیگاری در آورد.روشنش کرد. روبه من گرفت.

-ممنون.نمیکشم..

سیگار را گوشه ی لبش گذاشت اما یک پک هم نزد.

گوشی مثل چند دقیقه پیش لرزید.نگاه کردم.

=زمان داره منو نابود میکنه.

یاد ساعت افتادم...8:30.راه افتادم.

=شما از این طرف میرید؟؟

-خیلی فرقی نداره!

=همراهتون تا یه جایی میام.

راه افتاد و خلاف جهت من از کوچه بیرون رفت!

بی هدف راه افتادم.یادم نیست به کدام طرف. فرقی هم نمیکرد...

صدا فقط جیغ میکشید :« باز حرفت یادت رفت؟؟ »

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد دهقان جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:39 ق.ظ

خوب بود لطفا به این وبلاگ هم سر بزنید.www.dehghanshdkami.loxblog.com.نظر یادتون نره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد