می نویسم که یادم نره!

Things it yearns to remember

می نویسم که یادم نره!

Things it yearns to remember

یادداشتی برای دوستی که از یادم رفته بود..

ﺧﻮﺏ ﺑﺎﺵ! ﺍﺯ ﺁﻥ ﺧﻮﺏ ﻫﺎ ﻛﻪ ﻋﺎﺷﻘﺸﺎﻥ ﺑﻮﺩﻡ..

ﻣﻴﺪﺍﻧﻢ ﺗﺎﺯﻩ ﺁﺭﺷﻪ ﺑﺮ ﺩﺳﺖ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﻭ ﻣﻴﻜﺸﺪ ﺑﺮ ﺗﻦ ﺧﻮﻧﻴﻦ ﺍﻳﻦ ﺟﺴﻢ ﺗپندﻩ,ﻭﻟﻲ ﺗﻮ ﺧﻮﺏ ﺑﻤﺎﻥ!

ﻗﺮﺍﺭﻣﺎﻥ ﻛﻪ ﻳﺎﺩﺕ ﻫﺴﺖ؟!؟ ﻣﺎ ﻣﻴﻤﺎﻧﻴﻢ ﻭ ﻣﻴﺠﻨﮕﻴﻢ.. ﺁﻩ ﻛﺮﺩﻧﺶ,ﺳﻮﺯﻧﺎﻙِ ﮔﺮﻳﻪ ﻫﺎﻳﺶ,ﻟﺮﺯﻳﺪﻧﺶ...ﻫﻤﻪ ﺍﺵ ﺭﺍ ﺑﺴپاﺭ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﺑﺎﺩ ﻛﻪ ﺑﺪﻫﺪ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮﻩ ﻫﺎ! ﻋﻬﺪﻱ ﺑﺴﺘﻪ ﺍﻳﻢ ﻭ ﺗﺎ ﭘﺎﻱ ﺟﺎﻥ ﻣﻴﻤﺎﻧﻴﻢ ﺑﺮﺵ .. ﻣﺎ ﻣﺎﻧﺪﮔﺎﺭﻳﻢ.ﻣﺎﻧﺪﮔﺎﺭﻳﻢ ﺗﺎ ﺁﺧﺮﻳﻦ ﺳﻮﺳﻮﻱ ﺳﺘﺎﺭﻩ ﻱ ﮔﻠﮕﻮﻥ ﺳﻴﻨﻪ ﻣﺎﻥ.ﻣﻴﺠﻨﮕﻴﻢ ﺣﺘﻲ ﺍﮔﺮ ﺗﻴﺮ ﺧﻼﺹ ﺭﻭﺑﻪ ﻗﻠﺒﻤﺎﻥ ﻧﺸﺎﻧﻪ ﺭﻓﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ. ﺍﮔﺮ ﺍﻳﻦ ﺩﺭﺩ ﺍﺯ ﺭﻭﺣﺖ ﺑﻪ ﺟﺴﻤﺖ ﺭﺧﻨﻪ ﻛﺮﺩﻩ ﭘﺲ ﺭﻭﺣﺖ ﭘﻴﺮﻭﺯ ﺍﻳﻦ ﺑﺎﺯﻳﺴﺖ.. ﺧﻮﺏ ﺑﺎﺵ ﻭ ﺧﻮﺏ ﺑﻤﺎﻥ ﻛﻪ ﺍﻳﻦ ﻋﻬﺪﻣﺎﻥ ﺍﺳﺖ.

 

پ.ن : میدونی چقدر دلم واسه اون خنده هات تنگ شده؟؟کاش حداقل قلبت درد نمیکرد... زود خوب شو..

نظرات 1 + ارسال نظر
keemia پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:22 ق.ظ

پ.ن : میدونی چقدر دلم واسه اون خنده هات تنگ شده؟؟کاش حداقل قلبت درد نمیکرد... زود خوب شو..
?نهال؟خوبی؟
...
پستیدم!
راستی بات حرف دارم!هر وقت حوصله داشتم یه پست میذارم رمز دار بهت میگم!

خفم کرد این بلاگفا!!!
برای بارسوم کامنت میذارم :دی
کامنت اولی این بود که من میتونم واسه حوا ها نظر ندم؟؟میخوام خواننده باشم،لذت ببرم،برداشت خودمو بکنم و برم .. همین!!
و ماه!
میدونستی دیشب حس کردم خدا بام آشتی کرده؟2هفته بود ماه رو ندیده بودم..و دیشب میون یه عالمه معجزه ماه خودشو وسط آسمون نشون داد و بلند بلند گفت بخند..
توهم ماه رو اگه ندیدی تصورش کن..نورش رو بریز روی کاغذ..باش تو خیال حرف بزن!میدونم که میشه..
اینا ماله وب تو!
منتظر پست هستم..امشب میخونم!بذار..
من خوبم!اینا ماله کوثر بود..ماله تو امتحانا که قلبش درد میکرد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد